Basiscursus fotografie in Buurtcentrum Het Spectrum

Foto: René Wolters

Na de zomer verzorgt fotograaf René Wolters weer een Basiscursus Fotografie in buurtcentrum Het Spectrum in Heemskerk

In deze cursus kan men kennismaken met de belangrijkste instellingen van de camera, en ook hoe men deze creatief kan gebruiken om tot mooiere en boeiendere foto’s te komen.

Praktijkopdrachten helpen de cursisten om de theorie om te zetten in de praktijk. Na het volgen van deze cursus haalt iedereen meer uit zijn/haar (digitale) camera!!!
Deze cursus is geschikt voor beginnende fotografen in bezit van een (digitale) spiegelreflexcamera of single lens/hybride camera (met instelmogelijkheden). Ook geschikt voor wie al langer fotografeert, maar nieuwsgierig is naar wat de camera nog meer aan mogelijkheden heeft.

René Wolters organiseert deze cursus nu voor het tiende seizoen. De cursus bestaat uit vier dinsdagavonden:.

• 2 oktober
  • 16 oktober
  • 30 oktober
  • 13 november

De kosten voor de cursus bedragen €67,50,- voor 4 dinsdagavonden van 19.30 tot 21.30 uur. Aanmelden en meer informatie via [email protected]

De cursus wordt gegeven in buurtcentrum Het Spectrum, Lauraplein 1 te Heemskerk.