Madelijne Kool met ‘Wake Up Kool’ op vrijdag 17 maart in De Cirkel

Foto: De Cirkel

Vrijdagavond 17 maart is het podium van Theater de Cirkel in Heemskerk voorbehouden aan cabaretier Madelijne Kool met een programma voor iedereen in de spits van zijn/haar bestaan.

Automatische piloot UIT, hart AAN!
Cabaretier Madelijne Kool kust je wakker met rake teksten, scherpe grappen en mooie liedjes!
Over hoe je ultiem lekker wakker wordt. Over sneue dromen.
Over wakker geschud worden en de nachtmerrie van de kantoortuin.
Over raken en keihard missen. Over multi tasken en multi focussen.

Een programma waar je thuis nog even lekker mee door kan.

Wie is Madelijne Kool?
Ze was reclamemaker, had een eigen reclamebureau en was cabaretier/liedjesmaker ‘on the side’. In 2013 stond ze in de finale van het Utrechts cabaret festival. In 2014 besloot ze haar hart te volgen, de knoop door te hakken en de boel om te keren. Sindsdien is ze vooral cabaretier, liedjesmaker en schrijver.

Kaarten voor het programma, dat om 20.30 uur begint, kosten € 12,00 (met Culturele Cirkel Pas € 10,00) en  kunnen worden gereserveerd: telefonisch via 0251821445 (=voicemail)  of via de website: www.decirkelheemskerk.nl.  Betalen van de kaarten aan de zaal (Pinnen is NIET mogelijk!)

Adres: Theater de Cirkel, Cirkel 1, 1967 NM Heemskerk