Stuntskatelessen in Heemskerk!

Foto: Welschap Welzijn

Met het langer worden van de dagen en de zon die steeds vaker tevoorschijn komt, zoekt de jeugd ook steeds meer het vertier buiten de deur, met als gevolg dat de tablets en gameconsoles plaatsmaken voor voetballen en inline-skates.

Op woensdag 22 maart start de Brede School met een serie van 8 Stunt-skate lessen. Uit ervaring is gebleken dat iedereen binnen één skateles aanzienlijke vorderingen kan maken.

Leren skaten èn leren vallen
Met skaten is het onvermijdelijk dat je af en toe valt. Dit is helemaal niet erg zolang je deze val gecontroleerd op kunt vangen. Daarom is dit het eerste punt wat in een les van stuntskate aandacht zal krijgen.

De lessen vinden plaats in het skatepark aan de Cornelis Geelvinckstraat te Heemskerk. De activiteit is voor alle kinderen van 7 t/m 10 jaar van de Heemskerkse basisscholen

Inschrijven kan op https://www.welschapwelzijn.nl (klik op het logo van de Brede School en kijk dan bij het sportaanbod). Voor meer informatie: Welschap Welzijn  – Tine Smits. Telefoon: 0251-207737 / 06-41331507  of via email: [email protected]