Heemskerker spuit lijm in ogen van buschauffeur na opmerking over rijgedrag

Foto: Pixabay

Vrijdagochtend 19 januari heeft politie een 37-jarige man uit Heemskerk aangehouden op verdenking van mishandeling van een 38-jarige buschauffeur uit IJmuiden.

Omstreeks 11.00 uur raakten op de Hagelingerweg in Santpoort-Noord de gemoederen tussen de beide mannen verhit nadat de buschauffeur de automobilist had aangesproken op zijn rijgedrag. Dit was reden voor de Heemskerker om lijm in de ogen van de IJmuidense buschauffeur te spuiten.

Vervolgens ging de man er vandoor. Omdat meerdere getuigen het kenteken van de automobilist hadden genoteerd kon de eigenaar van de auto snel worden achterhaald. Dit bleek de vader van de verdachte te zijn die zijn zoon direct terugstuurde, waarna de politie hem kon aanhouden.

De buschauffeur is op eigen gelegenheid naar de huisarts gegaan.