Nieuwe brochure Cultuurhuis Heemskerk

Foto: Cultuurhuis Heemskerk

Een nieuw schooljaar maar natuurlijk ook een nieuw jaar voor allerlei lessen muziek, theater en beeldend bij Cultuurhuis Heemskerk.

De jaarcursussen (instrumenten en zang) gaan van start op maandag 3 september. Dit geldt met name voor de leerlingen die in de afgelopen jaren al met muzieklessen gestart zijn. Nieuwe leerlingen kunnen ook halverwege het jaar instromen. Zelfs kinderen vanaf 3 jaar kunnen al met muzieklessen beginnen. Met name de harp, viool en celle zijn geschikte instrumenten om jong mee te starten.In de loop van de komende maanden gaan er ook veel korte cursussen van start met muziek, theater en beelden. Daarbij kun je denken aan dj-cursussen, viool, saxofoon, drum, theater, sieraden maken, speel-in-een-band, een swingend popkoor, etc. Ook voor volwassenen is er van alles te doen en zijn er veel nieuwe cursussen.

Nieuwsgierig naar alles wat er gaat bruisen in Cultuurhuis Heemskerk? Onze flitsende brochure ligt te wachten om opgehaald te worden. Sinds februari zit Cultuurhuis Heemskerk bij het gemeentehuis in aan de Maerten van Heemskerckstraat.